nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:
Podatki o fizičnih dosegih posameznih medijev, o nakladah časopisov, o poslušanosti radiov ali gledanju televizij so zato poleg informacij o strukturi posameznih medijskih avditorijev ključni za oceno prave vrednosti oglaševanja v njih.
Kolikokrat je odtisnjen naročeni in plačani oglas, koliko bralcev ga bo zanesljivo vzelo v roke, koliko gledalcev ali poslušalcev bo gledalo ali poslušalo oddajo, v kateri bo moj oglas, so podatki, ki vsebinsko niso drugačni od onih, ki povedo, koliko šampona je v plastenki, koliko vžigalic v zavojčku ali koliko kilovatov v motorju. Kupec oglasa, tako kot lahko to stori pri šamponu ali vžigalicah, ne more sam preveriti, ali so deklarirane količine tudi dejanske, zato mora podobno kot pri ugotavljanju moči motorja narediti to nekdo drug, ki je za to kompetenten in verodostojen.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani