nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:
Ogorčenje, ki ga je povzročil najnovejši poslovni prijem čedalje močnejšega trgovca v državi, ki naj bi obvladoval že 40-odstotni delež skupne prodaje, je po svoje razumljivo. Slovenska živilsko-predelovalna industrija namreč čedalje bolj čuti, kaj pomeni krepitev moči trgovine in njeno nenehno zviševanje zahtev in uspešno izsiljevanje zanjo ugodnejšega poslovnega sodelovanja (tudi s posebnimi super rabati) na eni strani in na drugi, kako velika zavora postaja zanjo prevelika razpršenost, medsebojna konkurenčnost, v kateri vsi želijo delati vse in si do onemoglosti prizadevati za zajemanje iz sklede, v kateri je pravzaprav že vse postrgano.
In v razmerah, ko si podjetja v naši (pre)razdrobljeni živilski industriji vsaj na načelni ravni že priznavajo, da je napočil čas nujnega povezovanja ali vsaj tesnejšega in poštenega sodelovanja (do konkretnih povezav pa zaradi dogovarjanj s figo v žepu in nenazadnje tudi vpletanja politikov v
nekatere napovedane tesnejše povezave, mlekarn, denimo, še ni prišlo), ima tudi Mercator vso možnost, da posluje po načelu deli in vladaj.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani