nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:
Povprečneži vedno najdejo priložnost za navdušenje, saj praviloma vedo vsaj malo manj od tistega, ki jim soli pamet. Tako se preživljajo komercialni mediji, ki so še vedno bolj pametni od vsesplošnega povprečja - in to na njihovo srečo (in z njihovo pomočjo) itak počasi, toda zanesljivo pada - in tako živi tudi dom, ki je za razliko o drugih, zgolj ali večinoma subvencioniranih kulturnih institucij v preveliki meri tudi komercialno naravnana ustanova.
Več ko bo v Cankarjevem domu pokuril privatnega oziroma korporativnega kapitala (in s tem prišparal davkoplačevalskega denarja), bolj slepo bo prepričan, da se ima pravico širokoustiti na račun izbirčnih in nikoli zadovoljnih novinarjev - no, nič hudega: vedno bodo obstajale tudi - in kolegov iz drugih kulturnih institucij, ki se morajo preživljati zgolj s subvencijami ministrstva za kulturo in skromnim inkasom.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani