nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:

Vse po zaslugi oglasnih strani, ki prinesejo založniku več kot polovico prihodka, kar omogoča nizko ceno, ta pa širi krog bralcev in povečuje zanimanje oglaševalcev, ki bi prav tem bralcem radi nekaj povedali. Če se napovedi o naslednjih omejevanjih oglaševanja uresničijo, bo ogroženih najmanj četrtina sedanjih prihodkov od prodaje oglasnega prostora, to pa povsem podre obstoječo ekonomiko, povzroči nujno drastično zvišanje cen, ki se seveda takoj povrne z zmanjšano prodajo, manjšim krogom bralcev in potencialnih potrošnikov, zato seveda zmanjšanemu interesu oglaševalcev in dodatno zmanjšanimi oglasnimi prihodki, kar spet prizadene ekonomiko, poveča ceno in tako naprej v vedno hitrejših in ožjih krogih, ki po prepričanju odgovornih v evropski časopisni industriji vodijo ne le v medijsko, temveč tudi v družbeno katastrofo.

Svoboda tiska je nujna in mora biti zagotovljena, pišejo založniki v tako imenovani hamburški deklaraciji, ki so jo izglasovali na kongresu in razposlali vsem vladam sveta.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA