nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:

Pravzaprav se vsi obnašajo bolj komercialno kot naši prikazovalci, ki so »nujno, po sili komercialni«; še v Kinoteko prihaja na retrospektivo nemega Mizogučija ali Kiarostamija na primer - vztrajno, tudi ves mesec, če je treba - več ljudi kot na povprečno »komercialno« kino predstavo. Toliko o finančni uspešnosti »nujno komercialne« prikazovalske sezone, kjer so odgovorni celo zmogli neznansko hrabrost in uvrstiti nizkoproračunski, črno-beli (!) in absolutno »nekomunikativni« V leru v elitno dvorano, kjer je nazadnje zbral več gledalstva kot večina ostalih skupaj.

Še beseda ali dve o »plemenitenju« in »kakovostnem dvigu« programa, ki ga odgovorni vidijo v lansiranju »klenega«, »avtohtonega«, »avtorskega« evropskega filma, ki je naše dvorane čudežno preplavil v pomladnih mesecih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA