nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:
Vse, kar mu je ostalo, je bilo spoštovanje igralskih zvezd, ki so mu za pičle honorarje trumoma igrale v vsakem projektu.
Altman se je v devetdesetih oklepal dveh prepoznavnih, a problematičnih smernic: obračunavanja z medijskimi fenomeni (Hollywood v Igralcu, svet mode v Pret-a-, 1994) in postmodernistične lepljenke zvezdniškega sveta, kjer so igralci v filmih bodisi uporabljali svoja prava imena bodisi jih je Altman postavljal v vloge, primerne njihovemu zasebnem življenju oziroma profesionalni tradiciji.
Dragulj z Mississippija (Cookie's, 1998) sicer ni ustrezen prevod izvirnika, a je povsem primeren svojemu statusu, saj se v druščini altmanovskih filmov v devetdesetih kaže kot pravi biser, ki režiserjev pristop katapultira naravnost v sedemdeseta, v njegovo najbolj kreativno obdobje torej.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani