nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:

»Dolgo smo razmišljali in iskali, tehtali med košarko, jadranjem, kolesarstvom, planinstvom in drugimi športi, nazadnje pa nas je prepričal najprepričljivejši argument: nogomet spremlja največ publike,« je dejal generalni direktor podjetja Si.mobil d.d. mag., potem ko je v družbi menedžerja nemške agencije UFA Oliverja Wattermanna in predsednika NZS v Golf klubu Arboretum podpisal pogodbo o pokroviteljstvu nad 1. slovensko nogometno ligo v sezoni 1999-2000.

Podrobnosti v zvezi s pogodbo o pokroviteljstvu še niso znane, menda naj bi jih razgrnili na septembrski novinarski konferenci, menda pa gre za finančno »konstrukcijo«, ki naj bi NZS, Združenju prvoligašev in klubom v opremi in denarju navrgla okrog 400.000 mark. Tako kot Si.mobil še išče prostor na nebu sodobnih slovenskih komunikacij, tudi slovenski prvoligaški nogomet proučuje možnosti za prodor v svet spektakla in poslov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA