nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:
Po lezbičnem road-movieju (Metuljev poljub, 1994), historični drami (, 1996), televizijskem socialnem realizmu (Go Now, 1996) in vojnem filmu (Dobrodošli v Sarajevu, 1997) je prišel še stilizirani film noir s sporočilom.
Če sestavite vseh pet naslovov, potem Winterbottomov opus na prvi pogled deluje kot eklektična zbirka raznorodnih žanrov, v osnovi pa gre v slehernem vendarle za »film s sporočilom«, ki se v primeru bosanskih sirot (Dobrodošli ...), prepovedane ljubezni na prelomu stoletja () ali levkemičnih bolnikov s socialnega roba (Go Now) še nekako obnese, ko pa vstopi v privilegirani fikcijski prostor (v njegovem primeru) skrajno in razbohoteno estetiziranega filma noir, nastanejo težave. Svojevrstni lapsus v filmu Moja boš predstavlja že sugestivno umazana fotografija Slawomirja Idziaka, ki je v četrt stoletja sodelovanja ustvaril dodobra prepoznavno podobo filmov Kieslowskega, in je v našem primeru očitno sama sebi namen; Winterbottom se ne more odreči vezi z
balkansko tragedijo in manipulira z eno ključnih oseb, nemim begunskim dečkom Hondo, skratka, želi tako ugajati kot poučevati, kar izpade, milo rečeno, pretenciozno.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani