nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:
Filmi »preprostega« humanista
Opus japonskega režiserja Kendžija Mizogučija je med veliko trojico-Mizoguči-Kurosawa zahodnemu gledalstvu verjetno še najmanj znan, čeprav je združeval kvaliteti in konstanti svojih »rivalov»: tako kot Kurosawa se je navduševal nad zahodno umetnostjo, še posebej slikarstvom, hkrati pa (kot, ki se je posvečal gendai-geki, sodobni tematiki) ostajal globoko »japonski režiser,« zakoreninjen v tradiciji jidai-geki (historičnega) žanra. Precej obsežna retrospektiva dvanajstih njegovih del, ki se je s projekcijo njegovega najznamenitejšega filma, Legenda o Ugetsu (1953), pričela v torek, 25. junija, bo v dvorani Slovenske kinoteke na ogled do 16. junija (brez ponovitev, zato pozor!), ko bo cikel sklenil režiserjev poslednji film, Ulica sramu (1956).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani