nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:

Neto televizijski delež je le še 48-odstoten, ker so v povprečju namerili televizijam kar 55-odstotni popust na njihove cenike, delež revijalnega tiska je 26-, delež časnikov 19- in delež plakatov 7-odstoten.

Med televizijami naj bi imela največji bruto prihodek pri izmerjenih oglasih program Pop TV (8,7 milijarde tolarjev oziroma 47 odstotkov), druga je TVS (5,2 milijarde tolarjev oziroma 29 odstotkov), nato je Kanal A (3,7 milijarde tolarjev oziroma 21 odstotkov), slabe tri odstotke pa ima Gajba TV.
Te ocene je smiselno postavljati v pogojniku tudi zaradi naslednje statistike: glede na število sekund oglaševanja prepričljivo vodi Kanal A, šele na drugem mestu je Pop TV, na tretjem Gajba TV in nato TVS.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA