nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:

Precej nižje in verjetno bolj verodostojno pa je ocenjena dejanska vrednost oglaševanja, ko od nje odštejemo paketno sooglaševanje, pri katerem sodelujeta v skupnih akcijah oglaševalec in medij (tega je bilo približno desetina), vrednost objavljenih družbenih akcij in pa ocenjene popuste. Te so na podlagi neformalnih pogovorov s strokovnjaki in samimi oglaševalci ocenili na 38 odstotkov celotne vrednosti, nam je povedala direktorica -.

Ko odštejemo še vrednost radijskega oglaševanja - tega pač ni mogoče meriti, ampak le ocenjevati - ostane od lanskega oglasnega kolača le še 51 odstotkov oziroma 161 milijonov mark, kar je sicer za 37 milijonov mark več kot leto poprej.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA