nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1999, poved v sobesedilu:

Kot je bilo pričakovati, si ga je največji delež, kar 56 odstotkov, odrezala televizija, revijam je ostalo 18, časopisom in dnevnikom 14, plakatom štiri odstotke, vrednost radijskega kolača pa je bila ocenjena na osem odstotkov. Precej nižje in verjetno bolj verodostojno pa je ocenjena dejanska vrednost oglaševanja, ko od nje odštejemo paketno sooglaševanje, pri katerem sodelujeta v skupnih akcijah oglaševalec in medij (tega je bilo približno desetina), vrednost objavljenih družbenih akcij in pa ocenjene popuste. Te so na podlagi neformalnih pogovorov s strokovnjaki in samimi oglaševalci ocenili na 38 odstotkov celotne vrednosti, nam je povedala direktorica -.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA