nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:

Stroka se diferencira in odgovornost časopisa, ki naj ne bi bil le oglasna deska, temveč naj bi imel tudi svoje poslanstvo, je neizmerno večja.

Pred časom smo se v zelo odkrito pogovarjali z njihovo marketinško ekipo o problematičnosti njihovega tržnega nastopa o strukturi poslov za druge in poslov za lastno blagovno znamko, o preferenčnih trgih, o tem, kako ni in kako naj bi bilo in kaj vse, da je treba še storiti, da bi iz enega največjih in najkvalitetnejših evropskih proizvajalcev konfekcije naredili tudi široko uveljavljeno modno blagovno znamko. Danes ko ponovno pregledujem zapiske pogovora in jih popravljam za objavo, se sprašujem, ali so stvari res tako preproste in ali smo res poklicani, da jim mi pamet solimo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA