nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:

Medtem ko oglaševanje na RTVS omeji na največ 3 minute na uro, dopušča komercialkam 12 minut oglaševanja. To je sicer velik korak od prejšnjega zakona, ki komercialk sploh ni omejeval, toda po drugi strani naj za primerjavo navedemo, da lahko v komercialna televizija TF 1 oglašuje povprečno 6 minut na uro in največ 12 minut v posamezni uri - to pa je natančno toliko, kolikor lahko oglašujeta tudi javni postaji Antenna 2 in FR 3. Zakaj so ob takšnih zgledih omejitve oglaševanja na naši javni televiziji tako stroge, ni povsem jasno - če seveda izločimo možnosti lobiranja komercialk, prevladujočih liberalističnih pogledov in laissezfairovstva v odgovornih krogih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA