nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:

Čeprav je (bilo) pogosto slišati, da bi bila Slovenija brez bogate medijske pluralnosti, ki jo predstavljajo, še manjša, je stvarnost v radiodifuziji precej drugačna, predvsem bolj črna kot takrat, ko so se lokalne radijske postaje pred osmimi leti prvič organizirale v združenje.

Takrat so bili njihovi problemi predvsem v komuniciranju z »velikim radijskim bratom«, niso pa še imeli konkurence komercialnih radijskih postaj - teh je dandanes že dvakrat več kot nekomercialnih -, ki bi jim odžirale oglasni prostor, ni bilo niti posebnih meril, s katerimi zdaj država usmerja programe nekomercialnih postaj predvsem z zahtevo, da morajo štiri desetine programa namenjati nekomercialnim vsebinam, po drugi strani pa se morajo še potrjevati na trgu.
Za komercialne postaje te omejitve namreč ne veljajo in se lahko posvečajo samo tržnim interesom.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA