nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
Nememu filmu, ki je v logiki ali čustvenem obnašanju včasih pač malce neroden, se običajno pomilovalno hahljamo ter le zamahnemo z roko, češ, okej, saj gre vendarle za nemi film. Toda obstaja tisti »drugi« nemi film, ki je bil v času nastanka morda celo pretirano kontroverzen, »korak pred časom«, kakor se ob teh priložnostih zapiše, film torej, ki ostrine in modernosti ni izgubil do danes; film, za katerega časovna distanca ne obstaja (oziroma je ne priznava), ali preprosto film, v katerem ne najdemo atributov nemega filma - razen tega, da je nem.
Dva lepa dokaza: lani Wakes (1928) Mauricea Elveyja, letos pa A Girl in Every (1928) Howarda Hawksa; filma, ki obravnavata vlogo ženske v »sodobni« družbi, filma, ki pometeta z mačističnimi in feminističnimi karakterji »modernega« filma, ter filma, ob katerih »erotični naboj« razprtih nog Sharon pred preiskovalno komisijo izpade smešen.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani