nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
Med anketiranimi naročniki Ljubljanskega kabla je bilo le 15 odstotkov takih, ki bi bili pripravljeni na mesec odšteti še dodatnih 20 mark za dober filmski program; po drugi strani pa tako majhen tv trg, kot je slovenski, na katerem bi bilo komaj tisoč ali dva odjemalcev - naročnikov, tudi ne zanima tistih distributerjev, ki imajo v predalu nove, res kakovostne filme, do katerih POP TV, Kanal A pa tudi TVS še ne morejo. Mimogrede: zanimivo je, da je filmarjem še leta 1977 kar 80 odstotkov denarja prineslo predvajanje filma v, 14 odstotkov v tv mrežah in le 2 odstotka v plačljivih tv programih, manj kot deset let pozneje pa so iz kinov dobili le še 59 odstotkov denarja, skoraj 18 odstotkov pa že iz plačljivih kabelskih programov.
Še ne tako daljnega leta 1983 je mestece Leesburg v ZDA prišlo v časopise kot neverjeten kraj, v katerem je mogoče videti kar 44 tv programov; takrat je imelo 15 odstotkov Američanov možnost gledati po 20 programov in so veljali za izbrance.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani