nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:



Ker takšne omejitve ne bodo pripomogle k bolj uravnoteženi rasti oglasnega kolača, kvečjemu k boljšemu (medsebojnemu) nadzoru konkurenčnih televizij, si tudi pri tiskanih medijih prizadevajo zakon oblikovati tako, da bi jim omogočal primerne štartne pogoje za novi krog konkurenčne tekme. Ni naključje, da so sestavili takšen predlog, ki naj bi predvsem omejil delež oglasov nacionalne televizije, saj jih tako kot komercialne televizije poganja želja po zaslužku.

Pri sekciji za tisk pri Gospodarski zbornici Slovenije so namreč za poglavitnega krivca neugodnosti slovenskega trga spoznali RTV Slovenija, ker se financira iz dveh med seboj nasprotujočih si virov: iz trga s trženjem oglasov in iz države z naročnino.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA