nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
Prej bi lahko govorili o vzporednosti oz. sožitju individualnih nagovorov različnih provenienc, od spogledovanj z dogajanji na sodobni likovni sceni do revidiranja žlahtne tradicije socialno angažirane fotografije iz obdobja pred drugo svetovno vojno, vključno s konceptualističnimi odvodi in parafraziranji montažnih principov, značilnih za filmsko naracijo in elektronsko generirane slike, ki jih posredujeta televizija in video.
A ne glede na raznolikost posameznih konceptov in realizacij se pri razstavljenih fotografijah srečujemo z izjemno kultiviranim odnosom do vprašanj vizualizacije, njenih metamorfoz in iluzionistične narave podob, katerih mimetična primerljivost z realnim je vselej zgolj relativna in prav zategadelj nenehno izpostavljena najrazličnejšim oblikam manipulacije. Zdi se, da marsikaterega izmed sodobnih fotografov ne zanima več, s kakšnim perfekcionističnim izrezom, s kakšno razporeditvijo svetlobe, senc in vmesnih tonov bo
podal določen fragment iz resničnega sveta, pač pa najprej to, kako bo izbrani kader nadgradil s »podatkom več«, ustvaril novo vizualno entiteto, ki je v prvi vrsti plod njegove domišljije, šele nato pa učinkuje tudi analogno v razmerju do osvetljenega predmeta pred objektivom.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani