nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
Sponzoriranje umetnosti se mogoče na prvi pogled ne splača, je pa koristno sredstvo za šopirjenje - s takim naslovom najavlja britanski The Independent članek, v katerem avtor razmišlja, zakaj se velika podjetja vse pogosteje odločajo finančno podpirati umetnike.
Bistvo sponzoriranja je v tem, da si stranki izmenjata dobrini, ki ju imata: podjetje prispeva denar in si s tem izboljša imidž, saj se ga povezuje z umetnostjo, umetniki pa dobijo finančno podporo, ki jim omogoča preživetje. Pri takih transakcijah se pojavljajo nesporazumi, saj se začnejo umetniki ob najmanjšem sumu, da se hoče kapital vmešavati v njihovo delo, glasno pritoževati in celo na najbolj dobrohotne donatorje gledati s prezirom, na drugi strani pa se korporacijam zdijo prejemniki njihovega dobrodelstva lakomni in nehvaležni, saj jim niti ne rečejo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani