nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:



Sponzoriranje umetnosti se mogoče na prvi pogled ne splača, je pa koristno sredstvo za šopirjenje - s takim naslovom najavlja britanski The Independent članek, v katerem avtor razmišlja, zakaj se velika podjetja vse pogosteje odločajo finančno podpirati umetnike.

Bistvo sponzoriranja je v tem, da si stranki izmenjata dobrini, ki ju imata: podjetje prispeva denar in si s tem izboljša imidž, saj se ga povezuje z umetnostjo, umetniki pa dobijo finančno podporo, ki jim omogoča preživetje. Pri takih transakcijah se pojavljajo nesporazumi, saj se začnejo umetniki ob najmanjšem sumu, da se hoče kapital vmešavati v njihovo delo, glasno pritoževati in celo na najbolj dobrohotne donatorje gledati s prezirom, na drugi strani pa se korporacijam zdijo prejemniki njihovega dobrodelstva lakomni in nehvaležni, saj jim niti ne rečejo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA