nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:

Ming- je vse od zmage v Benetkah leta 1994 festivalski ljubljenec občinstva, preseneča pa, da si je vsesplošno priljubljenost pridobil kljub skrajno počasni, »nekomunikativni« in pesimistični estetiki, kjer med seboj skrajno odtujeni junaki v celotnem filmu praviloma spregovorijo manj kot v enem prizoru »normalnega« filma. Pesarski festival je bil predvsem priložnost spoznavanja z njegovim zgodnjim obdobjem, še s konca osemdesetih, kjer sta predvsem njegova televizijska srednjemetražca All Corners of the World (1989) ter Boys (1991) nazorno pokazala razvoj njegovega stila; iz trde, v bistvu nerodne televizijske estetike, kjer so motor filma vendarle predstavljali še dialogi in precej dinamična montaža, je nastal kinematografski prvenec Rebels of the Neon God (1992). Ming- tam dokončno opravi s svetom, kakršnega poznamo; ustvari svoj hladni, klinični univerzum, kjer se na videz nepovezljive usode logično razhajajo, da bi se na koncu povsem nezavedno med seboj (pogojno) združile; a to običajno vemo le mi, gledalci, medtem, ko junaki ostajajo malodane na isti točki kot na začetku filma, kakor da se v filmu ne bi nič zgodilo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA