nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:



Za podjetja in verske ali politične organizacije je bolj zanimiv aktivni aspekt družbenega dokaza: kako nevtralnega opazovalca prepričati, da je večina kupila določen proizvod ali da podpira določeno ideologijo. Mnoge reklame temeljijo na »anketah«, v katerih »ljudje s ceste« hvalijo pralni prašek, pijačo, šampon, sončna očala; strokovnjaki za televizijsko trženje so razvili posebno kategorijo oddaj z »živo publiko«, ki navdušeno ploska predstavljenim proizvodom. Politična in verska propaganda poudarja in spodbuja velike shode somišljenikov; velik del zaslug za zmago Hitlerjeve ideologije so nosili koreografi množičnih shodov, baklad in drugih demonstracij »skupnosti« (»gemeinheit«).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA