nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
»Jabolka, zračni baloni, fantazija in spoti... to ni le nadrealizem, to so pogledi naše posebne belgijske kulture« - tako zveni turistično geslo, ki vabi prek posebnih poslovalnic v, Londonu, Københavnu in New na obisk in nakup vstopnic za ogled velike Magrittove razstave v Bruslju. Stoto obletnico rojstva Renéja Magritta je Belgija, poleg s to veliko razstavo več kot 300 izbranih del z vseh koncev sveta, celo iz Avstralije, v Kraljevem muzeju umetnosti (do 28. junija), počastila še s posebno razstavo René Magritte in sodobna likovna umetnost, kot vzporedno primerjavo njegovih slik z deli sodobnikov oziroma somišljenikov v muzeju v Ostendeju.
Umestnost take razstavne širine potrjuje tudi navzočnost Magrittovega iskrivega duha v belgijskem poslovnem prostoru: v tem trenutku ga je (poleg znamenite »prostorske silhuete« leteče ptice skozi oblake - znaka letalske družbe Sabena že leta 1965) »posvojil« v reklamne namene Belgacom, tako da je zelenkasto jabolko, ki na sliki
Velika vojna prekriva obraz gospoda z melono in ima napis Popolnoma surrealistično, zamenjal prenosni zelenkasto črn mobilni telefon z napisom Popolnoma telekomsko!
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani