nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:



Če pogledamo podatke o zastopanosti otrok z učnimi težavami v populaciji šolskih otrok in mladostnikov, najpogosteje zasledimo podatek, da jih je okrog 17 odstotkov v populaciji. Priorjeva ( 1996) pa navaja še podatke o zastopanosti otrok s specifičnimi učnimi težavami, in sicer pravi, da je 15 odstotkov otrok s specifičnimi učnimi težavami v populaciji, če vzamemo za merilo en standardni odklon nižje učne dosežke od vrstnikov pri določenem predmetu, 10 odstotkov otrok s specifičnimi učnimi težavam je v populaciji, če upoštevamo le otroke, ki imajo za 1,5 standardnega odklona nižje dosežke od vrstnikov, o 3 odstotkih otrok s težkimi oziroma izrazitejšimi specifičnimi učnimi težavami pa govorimo takrat, ko so dosežki otrok za 2 standardna odklona nižji od vrstnikov, kar opredeljujejo tudi dokumenti Svetovne zdravstvene organizacije ( ICD-10, 1987). Sprašujem se, kolikšnemu številu teh otrok bo naša družba omogočila resnično integracijo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA