nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
Tako Entwistle in Kozeki v mednarodni primerjalni študiji ugotavljata pri angleških učencih, ki so bili podvrženi ostri inačici zunanjega preverjanja objektivnega tipa s poudarkom na pravilnem obnavljanju informacij, bolj površinski pristop k učenju, v nasprotju z madžarskimi, ki so v pogojih notranje evalvacije znanja izkazali bolj poglobljenega. Dosledno vse študije, ki primerjajo vpliv standardiziranih zaključnih preverjanj na proces poučevanja in učenja, pa potrjujejo, da se vzvratni vpliv zunanjega preverjanja na pouk odločilno poveča v pogojih, ko je zunanje preverjanje povezano z usodnimi odločitvami, npr. z možnostjo prehajanja na naslednje stopnje šolanja, z nagrajevanjem oz. sankcioniranjem učiteljev ipd.
Če torej objektivizirane izpitne oblike izkazujejo zožen razpon znanj oz. z njimi povezanih intelektualnih veščin, je torej v pogojih, ko so povezane npr. s selekcijo, zožen tudi razpon znanj in veščin, ki jih razvijajo pri pouku,
naravnanem po maturi.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani