nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
V tem pogledu bi namreč pianistki lahko očitali le tako po jakosti kot tudi barvno nekoliko preveč »zaprto« zvočno podobo fortissimo odsekov, v prvem delu večera zaigrane Schumannove Fantazije v C-duru op. 17. Kljub znanemu stališču Liszta, po katerem naj bi osrednji predpostavki izvajalskega koncepta te Schumannove skladbe bili z besedo träumerisch predstavljivo ozračje in nasprotovanje vsemu, kar klavirski zvok teži ali ga spreminja v hrup. Na resda nehvaležnem inštrumentu Velike dvorane SF pianistka namreč ni premogla pravega načina, s katerim bi zadovoljila tudi drugo, nič manj pomembno izvajalsko predpostavko - beethovnovsko zanosni fortissimo izvirno kot Trophäen Beethovnovega življenja poimenovanih delov skladbe. Pač pa je pianistki tako tu kot tudi v uvodni Lisztovi transkripciji Beethovnove An die Geliebte uspelo že kar navdušujoče izrabiti vse svoje, brez dvoma v času sodelovanja s profesorjem Arbom Valdmo pridobljeno znanje nežnega tonskega niansiranja in nepopustljivega,
intonacijsko konsistentnega vodenja muzikalnih vsebin.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani