nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
Po naših izkušnjah prodamo nagrajenih domačih leposlovnih knjig v najboljšem primeru le od 100 do 200 več kot nenagrajenih, v nasprotju, denimo, s Francijo, kjer se knjige, ki dobijo kako od pomembnih nacionalnih nagrad, praviloma spremenijo v prodajne uspešnice (po naših internih kriterijih so uspešnice vse tiste v slovenščini izdane knjige, ki jih založnik v enem letu proda več kot 3000). Slej ko prej gre to slovensko neobčutljivost na javna literarna priznanja razumeti kot nekakšno »nadgraditev« tradicionalne nedovzetnosti bralstva za literarne kritike in recenzije, saj tudi pozitiven ali odklonilen kritikov glas nima prav nobenega vpliva na prodajno uspešnost leposlovnega dela.
Seveda pa to nikakor ne pomeni, da nam je vseeno, ali pri naši založbi izdana leposlovna dela dobivajo nagrade ali ne, saj nam tovrstna priznanja niso le v čast in slavo, ampak jih razumemo tudi kot svojevrstno potrditev pravilnosti naših uredniških odločitev in
našega založniškega dela.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani