nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:

Po evropskih izkušnjah pripravljen tržno zanimiv in nadzorovan program od prireje, zakola, dodelave in predelave telečjega mesa s sodobno ponudbo v prodaji pod blagovno znamko »zlato zrno« predstavlja prvo domačo blagovno znamko mesa in izdelkov, ki se je v poldrugem letu zagotovo prijela. Število članov poslovne skupnosti Zlato zrno se je od prvotnih 12 povečalo na sedanjih 44, pričakujejo pa, da se bo s širitvijo programa (od lani uveljavljajo tudi blagovno znamko »zlati okus« za meso mladega pitanega goveda, pri katerega vzreji niso uporabljeni nutritivni antibiotiki, hormoni, urea, mesno-kostna moka ipd.), njihovo število še povečalo.

Sestavni del posameznega poslovnega kroga je namreč tudi končni ponudnik mesa in izdelkov, torej trgovec ali gostinec, zato podeljujejo licence tudi zasebnim mesarjem in gostincem.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA