nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
Kakor koli že obračaš, se vendarle zdi, da je Boksar (Boxer, 1997) razočaranje. Režiser Jim Sheridan in scenarist Terry, stalna sodelavca in agitatorja severnoirskega problema, sta se tokrat še najbolj oddaljila od neposredne socialno-družbene kritike in poskušala »problem« zaviti v zgodbo o prepovedani ljubezni med Dannyjem ( Day Lewis), po štirinajstih letih izpuščenim kaznjencem, in Maggie (Emily Watson), »ženo političnega zapornika«; v Dannyjevo novo obliko revolta, ki ga ne bo sproščal s političnim bojem, temveč z boksanjem, in v notranja trenja.
Na prvi pogled in malce zbanalizirano rečeno imamo pred očmi ljubezensko zgodbo, »športni« film in politično izjavo; glede na to, da imata Sheridan in v krvi predvsem mero za slednje, pa to pomeni, da film tudi v resnici deluje le tretjinsko prepričljivo.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani