nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:

Spoznavanje izvirov modernizma, najsibodi še tako skromnega in sporadičnega, je pač vredno truda, in če se kdo pri tem vsaj malce nauči ločevati zrno od plev, so tovrstne razstave smiselne in dobrodošle. Malo težje je razumeti, zakaj v kontekst nove stvarnosti vsiljevati Skerlepove otroške portrete z očitnim socialnim prizvokom (z vsem spoštovanjem do Skerlepovega celotnega opusa, ki vsekakor zasluži temeljito monografsko obdelavo), če je bilo obenem treba izločiti tistih nekaj sijajnih fotografskih dosežkov Vena z izgovorom, da so nastali po umetnikovi preselitvi v Pariz in zategadelj ne spadajo v lok domače fotografske zgodovine. Nekoliko odprtejši pristop, podprt z ustreznimi primerjalnimi analizami in doslednejšo kritično distanco do evidentiranega gradiva, bi razstavi vsekakor koristil, čeprav tudi taka, kot je, opozarja na vrsto nalog, ki se jih bo treba pri proučevanju, predstavljanju in kritičnem vrednotenju naše fotografske zapuščine nemudoma lotiti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA