nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
Razstava ni zasnovano kronološko ali tematsko, temveč naj bi po Fleckovih besedah predvsem omogočala sintetičen pregled nad problematiko razvoja moderne umetnosti, predstavila dileme sodobne galeristike ter ilustrirala pomen in vpliv posameznih umetnikov. V razstavnih prostorih tako Monetovo delo visi ob pastelih Hartunga, Hodlerjeve litografije ob risbah Donalda Judda, Rodinova plastika ob Devici Josepha Beuysa, Matissova miniatura ob velikem platnu Arnulfa, znameniti Legerjev nemi film Ballet mecanique pa se vrti ob videu Instrukcije Zagrebčanke Sanje, ki je na razstavi edina avtorica z območja nekdanje Jugoslavije; obiskovalec je s tem konceptom prepuščen svobodnemu iskanju vzporednic in cezur likovnega labirinta 20. stoletja.
Če so trditve v spremnem katalogu o Secesiji kot genezi moderne, nekoliko pretirane, pa sta novo združenje umetnikov in predvsem njihov razstavni prostor vsaj do 30. let nedvomno odigrala vlogo nekakšnega bolj ali manj stalnega srednjeevropskega
Armory showa.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani