nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:
Kako nedodelana je slovenska vinska zakonodaja - vinski zakon, ki je bil po petih letih rojevanja sprejet oktobra minulega leta kot ogrodje tudi za urejanje razmer na vinskem trgu - se kaže prav v najnovejšem primeru zlorabe blagovne znamke cviček. Ker so ob novem slovenskem vinskem zakonu še vedno veljavni stari podzakonski akti, sprejeti v letih 1970 do 1989 (torej še za časa skupne jugoslovanske države), so v Slovenijavinu kot kaže zgolj izkoristili zakonsko oz. podzakonsko praznino in na že omenjenem bizeljsko-sremiškem vinorodnem območju pri kmetih kupili rdečkasta vina, ga pripeljali v Ljubljano na donegovanje in stekleničenje ter ga kot cviček ponudili trgu. Podlaga za tako početje naj bi bil nekakšen koktajl zakonskih in podzakonskih aktov, ki je omogočil, da so z »mešanico« določil iz lani sprejetega slovenskega zakona o vinu, še jugoslovanskega pravilnika o kakovosti vina in slovenskega zakona o označevanju vina iz leta 1970
označili omenjeno vino kot »cviček, deželno vino, namizno vino z geografskim poreklom.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani