nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 1998, poved v sobesedilu:



Najbolj očiten dokaz, da je komercialen medij lahko izrazito izobraževalen, zabaven in še gledan povrhu, je satelitski program Discovery. Ob koncu dvajsetega stoletja, ko smo se že davno izvili iz objema industrijske in celo že informacijske družbe v tako imenovano učečo se družbo (learning society), je razmišljanje o informiranju in izobraževanju kot nečem svetem, nedotakljivem, neprodajljivem, nezabavnem... blago rečeno, zastarelo. Upam si trditi, da bodo komercialne/zasebne televizije tudi v primeru, da jim država ne bo predpisovala določenega deleža izobraževalnih, informativnih in kulturnih oddaj, same od sebe progresivno uvajale te vsebine, saj bo to od njih vedno bolj zahteval trg.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA