nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:

Prav tako oscilira njun gib, od abstraktnih sekvenc, ki so v petdesetminutni predstavi najmočnejše prav zaradi odlične fluidne in impulzivne izvedbe, in to tako v njenih solističnih kot duetnih prizorih, do gledališko-plesnih sekvenc, ki so koreografsko veliko šibkejše, kot je na primer uprizoritev partnerskega konflikta s sabljanjem z imaginarnima sabljama, ali pa uvodni desetminutni del, izveden v tišini - ostali del predstave je podložen s prevladujočo godalno glasbo Lajka Felixa, Ludovica Elanaudija, Philipa Glassa in Zimmerja -, v katerem par izvede v plesu že nič kolikokrat videne elemente partnerskih nesporazumov.

In če se vrnemo k primerjavi s tandemom in, je slednji v primerjavi s prvim parom tudi dejansko razvil svoj avtorsko prepoznaven plesni jezik, predvsem pa je natančen v strukturiranju svojih solov, v katerih ni mašil in balasta, medtem ko je Dust in the Wind razvlečen in koreografsko mestoma slabo strukturiran. A pustimo času čas, ne nazadnje sta in Michal Rynia precej mlajša od in Luštreka in sta tako še na začetku iskanja in razvijanja svojega skupnega koreografskega izraza.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA