nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:

Izhajajoč iz teh jo promoviramo kot idealno, zeleno, odprto, pametno, solidarno, ustvarjalno, prepoznavno mesto in vseslovensko metropolo.« Prepoznavnost znamke pa krepijo še z nazivom Svetovna prestolnica knjige, vključenostjo v projekt Kreativna mesta, z vsakoletnim Mednarodnim poletnim festivalom, listino Občina po meri invalidov v letu 2009, s kandidiranjem za naziv Evropska zelena prestolnica, z udeležbo na nepremičninskem sejmu MIPIM v Cannesu, s sodelovanjem pri štiriletnem projektu Mobilizacija meščanov za kakovostno bivanje, sprejetjem Strateškega in Izvedbenega prostorskega načrta MOL, z objavo publikacije Ljubljana v številkah, predstavitvijo na prireditvi Dnevi mesta in regij v Bruslju in ne nazadnje z »izboljšavami v ožjem mestnem središču, kjer je skoncentrirana njegova urbanost, ta pa je konstitutivni element identitete mesta in njegove prepoznavnosti«.

Je blagovna »kreacija« dovolj ambiciozna?



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA