nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:
Izhajajoč iz teh jo promoviramo kot idealno, zeleno, odprto, pametno, solidarno, ustvarjalno, prepoznavno mesto in vseslovensko metropolo.« Prepoznavnost znamke pa krepijo še z nazivom Svetovna prestolnica knjige, vključenostjo v projekt Kreativna mesta, z vsakoletnim Mednarodnim poletnim festivalom, listino Občina po meri invalidov v letu 2009, s kandidiranjem za naziv Evropska zelena prestolnica, z udeležbo na nepremičninskem sejmu MIPIM v Cannesu, s sodelovanjem pri štiriletnem projektu Mobilizacija meščanov za kakovostno bivanje, sprejetjem Strateškega in Izvedbenega prostorskega načrta MOL, z objavo publikacije Ljubljana v številkah, predstavitvijo na prireditvi Dnevi mesta in regij v Bruslju in ne nazadnje z »izboljšavami v ožjem mestnem središču, kjer je skoncentrirana njegova urbanost, ta pa je konstitutivni element identitete mesta in njegove prepoznavnosti«.
Je blagovna »kreacija« dovolj ambiciozna?
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani