nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:

Izziv so zagotovo mednarodna konkurenca pa sposobnost inoviranja, grajenja nekih močnih blagovnih znamk, konsolidacija trgovine na slovenskem trgu pa sprememba nakupnih navad in tujina.«

Žito ima, kot je dejal, po eni strani dober proizvodni program in dobre znamke, po drugi strani pa se zaveda, da je kompleksnost proizvodnega programa zelo velika in je zato vprašanje, kaj bo ključna usmeritev v strategiji.
Napovedal je, da se bodo s strategijo in z oblikovanjem »neke nove strategije ukvarjali kmalu in bomo temu namenili sinergije v naslednjih mesecih ne samo v upravi, ampak v širši menedžerski ekipi, ko se bomo ukvarjali z vprašanji, kateri so proizvodni programi in blagovne znamke, na katerih lahko Žito dolgoročno gradi«.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA