nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:

»Posli, ki jih sklepamo danes, so v primerjavi s preteklostjo znatno kompleksnejši,« je svoj pogled na gonilno silo tega velikega avtomobilističnega šova začel Jim Wright, nekdanji vodja oddelka za sodelovanje s pokrovitelji pri moštvu in ter zdajšnji direktor marketinga pri moštvu Virigin Racing. »Bolj kot same nalepke na avtomobilih je danes pomembna struktura oglaševalskega modela posameznega moštva,« pravi Wright, ki dodaja, da se letošnji dirki v Monaku po tej plati obeta znatno več dejavnosti. Po njegovem mnenju je opazen tudi trend sklepanja večjih poslov na podlagi sponzorskih pogodb, kjer moštva F1 vlagateljem predstavljajo nekakšen katalizator za sklepanje kupčij, ki niso neposredno povezana s tem športom.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA