nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:

A tako kot se je z leti spreminjala javna podoba tega športa in njegova pravila, ki krojijo življenje dirkalnim moštvom, sta se močno spremenila tudi filozofija pokroviteljev in način sklepanja sponzorskih poslov. »Posli, ki jih sklepamo danes, so v primerjavi s preteklostjo znatno kompleksnejši,« je svoj pogled na gonilno silo tega velikega avtomobilističnega šova začel Jim Wright, nekdanji vodja oddelka za sodelovanje s pokrovitelji pri moštvu in ter zdajšnji direktor marketinga pri moštvu Virigin Racing. »Bolj kot same nalepke na avtomobilih je danes pomembna struktura oglaševalskega modela posameznega moštva,« pravi Wright, ki dodaja, da se letošnji dirki v Monaku po tej plati obeta znatno več dejavnosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA