nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:

Raziskovalci medijskih trendov so v omenjeni analizi zaznali tudi povečanje uporabe televizijskega medija med mladimi ženskami, ki so s stališča oglaševalcev ključna potrošniška skupina. Res pa je, še ugotavljajo strokovnjaki, da veliko mladih deklet med gledanjem televizije ni ves čas stoodstotno skoncentrirano na dogajanje na televizijskem zaslonu, ampak uporabo medijev (na primer mobilni telefon, brskanje po svetovnem spletu ...) sočasno medsebojno kombinirajo.

Na drugem koncu sveta, v ZDA, so preučevalci medijskih trendov v okviru fundacije Family leta 2004 ugotovili, da mladostniki med osmim in 18 letom za konzumacijo medijskih vsebin v povprečju porabijo več kot šest ur na dan.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA