nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:

Če bodo mediji zaradi klestenja stroškov pogosteje objavljali njihove (brezplačne) prispevke, bo to krepilo vpliv ProPublice in povečevalo njene možnosti za pridobivanja denarja od dobrodelnih organizacij, zasebnih donatorjev in posameznih bralcev. Poleg tega jim je desetmilijonska donacija zakoncev Sandler omogočila sestavo ene največjih raziskovalnih novinarskih redakcij v ZDA, s katero lahko zelo uspešno tekmujejo tudi z nekaterimi starejšimi neprofitnimi medijskimi tekmeci - predvsem kalifornijskim centrom za raziskovalno novinarstvo (Center for Investigative Reporting), newyorško alternativno medijsko mrežo TPM (Talking Points Memo) in washingtonsko nevladno organizacijo Center for Public Integrity. Zato lahko ProPublica čez nekaj let postane eden najpomembnejših igralcev na novem, nišnem medijskem trgu, kjer bodo alternativna medijska podjetja tekmovala za pozornost velikih medijev, javni vpliv in donatorski denar.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA