nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:



Seveda je treba vso to medijsko hiperprodukcijo jemati z rezervo in veliko kritične distance, saj gre pogosto za sindrom veliko hrupa za nič, včasih pa se vendarle lahko tako plasirajo informacije, ki se resnim medijem zdijo preveč neokusne, četudi lahko igrajo pri ocenah neke politične osebnosti ali stranke pomembno ali pa celo odločilno vlogo - ne nazadnje je pri nas veliko sprenevedanja, saj lahko, denimo, o kljukcih, kot sta Bush ali Berlusconi, popisujemo tudi najbolj sočne podrobnosti, medtem ko so domači politiki velikokrat nedotakljivi. Predvsem pa je potrebna prava mera; podobno kot pri umetnosti morajo tudi na področju medijev osrednjo vlogo igrati seriozni projekti, ki določajo nivo, barvo in osnovno kvalitatitvno orientacijo, rumeni mediji pa služijo zgolj kot dopolnilo.

Kar postaja moteče, je to, da so se ti trendi, tako kot v umetnosti, tudi v medijih obrnili; rumena barva je začela prevladovati, senzacionalizem je prevzel medijski prapor in ne služi več le kot dobrodošel korektiv, temveč postaja vodilna tendenca.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA