nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:



Pri sladkarijah je zgodba drugačna: čokoladarji nimajo pomislekov pri trženju izdelkov za ženske, čeprav so moški enako sladkosnedni. Bolj uživaški je izdelek, bolj je usmerjen na ženske, pravi Jill McCall, vodja čokoladne blagovne znamke Koko (ki že z imenom, kaj šele z videzom, cilja na ljubiteljice visoke mode) pri britanski slaščičarski družbi Cadbury. McCallova jasno ločuje med čokoladami za uživanje (za nežnejši spol) in lakoto, po kakršnih radi posežejo moški. »Ženske kupujejo sladkarije po načelu plus-minus: če si bodo privoščile čokolado, vedo, da se bodo morale odpovedati nečemu drugemu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA