nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:
Slovenski večmedijski umetnik je v nastopu, poimenovanem Hibridne zvočno-mehanične mašine skozi zvočni medij, utelesil preplet žic, digitalne tehnologije, mehanizmov in mehaničnih transmisij različnih zvočnih signalov, razpetih med pomenskostjo in nepomenskostjo signala in šuma. Skozi vse to je v hibridni tehnološki naturi (spoju mehanike, elektronike in navsezadnje umetnosti, v tem primeru sodobne elektronske glasbe z minimalistično vizualno komponento valujočih, enakomerno pulzirajočih črt) razpiral miljé sodobne tehno kulture.
Ta se je tako na ravni zvoka samega kot razbiranja pomena zunaj njega razprl kot repeticija in diferenciacija, v grobem vulgarni in kar preveč tipičen oris sodobne tehno kulture (v tem pa je po mojem tudi glavna slabost pričujočega nastopa), obravnavane predvsem skozi glasbo, v katero je seveda vpel eksperimentalni moment skozi snovanje mašin, a ga v formi žal opustil in se prepustil že ustaljenim vzorcem sodobne elektronske glasbe,
sorodne denimo snovanjem starejših sodobnikov Carstena Nicolaia, Ryojija Ikede in drugih.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani