nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:



Dogovor o vstopu na VII. pomol je nato levosredinska vlada potisnila v roke tržaških lokalnih desničarskih oblasti; te so se ga že od začetka otepale in se ga na koncu tudi otresle. Vendar kljub njunim notranjim sporom okrog tega projekta sta italijanska levica in desnica složno poskušali iztržiti iz njega čim več zase, in to predvsem koncentracijo celotnega kontejnerskega prometa v in takojšnjo gradnjo nove proge-, ki jo za zdaj še ne upravičuje noben omembe vreden tovorni promet med pristaniščema in ki naj bi preusmerila del koprskih tranzitnih tovorov na posodobljeno in neizkoriščeno pontabeljsko progo ter naredila iz privesek tržaškega pristanišča, iz enosmerne proge-Prešnica pa slepo črevo slovenskega železniškega omrežja.

Koncesijska pogodba za VII. pomol še ni bila dostopna javnosti, vendar so bili po podatkih dnevnega tiska (Delo, 22. 1. 2000) podlaga za njeno sestavo sklepi tržaške pristaniške uprave št. 41/200/21. 11. 2000. Med njimi predvsem točka 7), po kateri je bila kot nov koncesionar na VII. pomolu dolžna storiti vse za ohranitev in ekspanzijo kot »glavnega pristanišča severnega za kontejnerski promet«, in dodatno še točka 12), po kateri je morala »upoštevati kot strateški center za kontejnerski promet VII. pomol, z uporabo koprskega terminala samo za preostali promet, to je kot podporo VII. pomolu, in to samo v primerih, ko bo to nujno potrebno za dopolnitev terminalske ponudbe«.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA