nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:

Priznava, da imajo tu sicer nekoliko drugačna stališča kot oglaševalci, ki si želijo čim bolj vidne reklame, a je prepričan, da sta najpomembnejša uporabnik in njegova dobra izkušnja. Potnika, ki se pelje z avtobusom, želijo doseči na prijazen način, poudarja tudi urednica vsebin na prikazovalnikih, saj je vsako »bombardiranje« oziroma neprijaznost v prostoru, ki je še posebno v prometnih konicah precej poln napetosti, po njenem mnenju neprimerno. Tudi zato je večina oglasov trenutno brez zvoka, kot pravi Karanova, pa želi imeti uredništvo podjetja pri oblikovanju oglasnih sporočil veliko besede in tudi oglaševalcem poskušajo dopovedati, da zvok in nasilno podajanje oglasov za prostor in dinamiko javnega avtobusa nista primerna.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA