nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:
Glede na te dni zelo aktualno tematiko avtomobilskih vpoklicev nas je zanimalo, kako je to področje zakonsko urejeno v Sloveniji., odvetnik, ki sodeluje s pravno službo Zveze potrošnikov Slovenije, nam je pojasnil, da vpoklice pri nas narekujejo predpisi zakona o varstvu potrošnikov, zakona o splošni varnosti proizvodov, delno pa se nanašajo tudi na obligacijski zakonik, konkretno na določbe o garanciji, ki so uvrščene v poglavje o prodajni pogodbi. Kakor pravi, mora na podlagi teh predpisov proizvajalec pri tako množičnem vpoklicu na splošno dostopen način obvestiti javnost o naravi napake, dolžan jo je opisati in predstaviti, kako jo bo odpravil, in obveščati, kako postopek poteka. Sogovornik v primeru vpoklica svetuje, da naj potrošniki sami spodbudijo serviserja za določitev termina popravila, ki bo zanje najugodnejši in jim ne bo povzročil nepotrebnih stroškov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani