nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:

Tovrsten uvod zapeljuje v pričakovanje, da se bo uprizoritev intenzivneje ukvarjala z vprašanjem meja realnosti in gledališča (odrske realnosti) in plastila nivoje igralske transformacije v vlogo od začetnega »intimnega« igralčevega pogleda samega sebe v ogledalo preko odigravanja slavnih pasaž do zaključnega prizora, v katerem igralci z obrazov ponovno zbrišejo šminko in odvržejo maske svojih vlog. Uprizoritev sicer vprašanje meja odpre, vendar jih ne preigrava ali problematizira. Igralci suvereno in izjemno izrazno ostajajo v svojih vlogah, po intenzivnosti še posebej izstopata Hamlet (Darius Meškauskas) in Ofelija (Rasa Samuolyte), a vse do konca ne odvržejo ali preizprašujejo maske, ki so si jo nadeli v začetnem prizoru.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA