nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:
Internet jemljejo strogo resno, kar pomeni, plačljivo, brez blogov, brez mreženja, razen v živo na Monoclovih druženjih. 150.000 prodanih izvodov in razvejan sistem oglaševalcev po vsem svetu - »tudi danes ne boš podpisal pogodbe v Seulu, če ne boš s klienti zvrnil nekaj kozarcev vina in pel karaok« -, za katere Winkreativ vmes naredi še poseben oglas, ki se vklaplja v tako želeni Monocle videz, jim je omogočil, da lesketajoča naslovnica ni napokala. Še več, letos sledi odprtje novih trgovin, na policah katerih se bodo znašli plodovi sodelovanja Monocla z velikimi znamkami, kot je njihov parfum s Comme des Garçons ali posebna izdaja knjige de. Edino, česar ne boste našli na straneh mesečnika, je telovadba, ti fantje se pač ne potijo, imajo pa svoj manga strip Kita Koga, ki se, kot se spodobi, bere od desne proti levi.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani