nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:



Z brezplačnimi spletnimi vsebinami so časopisi sicer povečali svoj doseg in število spletnih bralcev, vendar tega obiska niso znali spremeniti v denar. Oglaševalski kolač se je zaradi gospodarske krize močno skrčil, veliko večino spletnih oglasnih prihodkov so začela namesto časopisov pobirati internetna podjetja (predvsem Google in Yahoo), padanje naklad pa je časopisom zmanjšalo še neposredne prihodke od prodaje tiskanih izdaj.

Vplivni časopisni založniki so vse glasneje opozarjali, da je bilo brezplačno ponujanje vsebin velika napaka, medijski mogotec Murdoch pa je lani med prvimi napovedal, da bodo postale spletne strani njegovih britanskih časopisov (londonskega Timesa in Suna) kmalu plačljive - kljub številnih kritikam, da mu brezplačnih vsebin nikoli več ne bo uspelo zapreti nazaj za plačljive »zidove«.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA