nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2010, poved v sobesedilu:
Pri New Timesu so priznali, da bo zaračunavanje vsebin verjetno precej zmanjšalo obisk njihove spletne strani, vendar so tudi dodali, da nimajo druge izbire, saj zgolj s prihodki od spletnega oglaševanja danes ne morejo preživeti niti največji svetovni časopisi.
Na New Timesu so se za delno zaračunavanje vsebin na svetovnem spletu prvič odločili že leta 2005, ko so s storitvijo TimesSelect zaklenili časopisni arhiv, poglobljene novinarske zgodbe in prispevke njihovih najbolj znanih kolumnistov ( Krugmana, Friedmana, Maureen Dowd ...). Čeprav so pridobili približno 227.000 naročnikov, ki so bili za TimesSelect pripravljeni plačati nekaj manj kot 50 dolarjev letne naročnine, so projekt že po dveh letih opustili, saj so - podobno kot na večini drugih časopisov - nekritično verjeli napovedim oglaševalskih in internetnih analitikov, da se bodo prihodki od spletnega oglaševanja zelo povečali in kmalu presegli prihodke od naročnin.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani